sobota, 13 kwietnia 2013

Eight:Pain in the heart

Cześć,jestem Ewelina,mam 12 lat i jestem tu nowa ;)
Dzisiaj był jeden z najgorszych i najsmutniejszych dni w moim życiu...
Nie rozumiem,czemu przyjaciele odchodzą...
Nie wiem po co jest tęsknota...
A może po to,by uświadomić sobie co się traci?!
Wracając do tematu najgorszych dni w życiu,pewnie chcecie wiedzieć czemu akurat ta,piękna,słoneczna sobota jest przepełniona dla mnie smutkiem,co nie?
Zdjęcie zrobione dzisiaj w okolicach Harendy(Zakopane)
No to cofnijmy się w czasie,trzecia klasa,początek...Dochodzi Natalia...Nie wiedziałam ile nas połączy,że będziemy najlepszymi przyjaciółkami,że będziemy sobie ufać bezgranicznie!
A teraz?Teraz to zostaje gówno!Za niecałe dwa miesiące Natalia wyjeżdża do Londynu,na stałe....
Będę żyć wspomnieniami,zdjęciami,filmikami i prezentami...
Ale na szczęście jadę w tym roku do Londynu na dwa tygodnie...Może spotkam moją BFF <3
Nie wiem,ale liczę na to <3
Dzięki niej zrozumiałam słowa "Never Say Never"...
Jest osobą,która rozumie wszystko...
Plotki,które o sobie wymyślałyśmy nie były warte naszej przyjaźni!Nawet nie wiem czy ja byłam tej przyjaźni godna...
Ale,zawsze Ona będzie miała miejsce w moim sercu <3
Nawt,jeżeli się mamy nie spotkać ;3
/Ewelina

Natalia po lewej i ja po prawej

1 komentarz:

  1. To było wzruszające ;cc
    Aż się popłakałam.. Nie mogę sobie wyobrazić że moja BFF wyjeżdża... ;cc
    Współczuję <33

    OdpowiedzUsuń