piątek, 5 kwietnia 2013

Four: That for day. Again Jonatic.

Z góry uprzedzam, że mogą w poście występować treści wulgarne./ Izaa
Wiem, że jestem do dupy i że myślicie, że mam się za nie wiadomo kogo, ale nie. Ja tylko marzę i marzę, a kocham to robić <3 Marzenia to jedyna rzecz, której nikt mi nie zabroni <3

Siemanooo :D Wczoraj miałam bulwersik xd Znowuuuu :D Znowu byłam zła, że ja nie mogę tak jak oni stać na tej wielkiej scenie i cieszyć się wspólnymi chwilami z osobami, które mnie słuchają...Gronem odbiorców. Jest masę gwiazd, co tego nie doceniają! Jak można? To jest takie wspaniałe! Otóż ja jestem osobą wierzącą, nie zamierzam się z tym ukrywać. Ostatnio się wściekam na Boga,że mnie tak zostawia. Ja tutaj się staram, wszystkim dogadzam, tylko nie sobie, modlę się, proszę Maryję o pomoc (wygląda to tak, że gadam do obrazka, według mnie tak jak bym z nią gadała), a tutaj nic! W szkole same problemy, z wyglądem tak samo, wgl jak na siebie do lustra patrzę, to mi się rzygać chce, nie chcę się wdawać w szczegóły, na tym zdjęciu powyżej wszystkiego nie widać uwierzcie mi. Skapnęłam się, że moi "prawdziwi przyjaciele" są do dupy, to nie przyjaciele. Jedynie na Paulinkę mogę liczyć, pozdrawiam Kociaku <3Fuck! Już przeklinam nie wiem ile razy dziennie! No i co jeszcze? Jedyne z czego się cieszę, to to, że Jonasowie wrócili, a z nimi ja Jonatic <3 Strasznie podoba mi się new piosenka Little Mix, How Ya Doin <3 Przywitajcie się z Roomie, Beyhive, Lovatic, Mahomie, Belieber, Jonatic, Sheeranator, od niedawna Mixer i oczywiście Directioner <3 Kocham jeszcze Tiffany Alvord, ale nie wiem jak się jej fandom nazywa xd Ona nagrywa covery i własne piosenki na yt, posłuchajcie sobie, polecam <3 Najbardziej z LM uwielbiam Jade <33 Te jej loczki z How Ya Doin <3 Z Jonasów, to wiadomo, Nica :D A z 1D to tesh wiecie, moi zacni mężowie Niall i Harry. Nie wiem co tu mogę napisać... Mój brat jutro jedzie na praktyki do Turcji, dostał masę ciuchów, a ja mu piekielnie zazdroszczę xd Praktyki informatyczne. :D Nie wiem jak namówić tatę żebym mogła jechać z kuzynką Magdą ( ostatnim razem wspomnianą ) na wakacje na Sy.... coś tam xd Wiem, ze gdzieś do arabów :D Zachciało mi się :D Ale kanał -.- Szlag kurwa mać!
Przeoraszam :D Ou! Właśnie! :D Nasza kochana kocia ostatnio wymyśliła coś takiego, nasze fandomy :D Issabellanators (ja) i Paulanators (Kocia3ek) Hehe :D Jesteście fankami którejś z nas? Obie was i tak kochamy <3 :D A i kochani! :D To nie jest opowiadanie! To prawdziwe życie :D Bo my z Paulą po waszych komentarzach np. superr! dajesz nexta!,stwierdzamy iż myślicie, że to opowiadanie :D A to jest real kochani ;( Niestety, takie nasze nędzne życie :( Zapraszam na bloga: i-need-a-somebody.blogspot.com jest już new rozdział :D :) /Issabelle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz