poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Six: I miss my brother... Say what?

Siemka :P Nie mam dzisiaj za bardzo co wkleić, bo tak jakoś...Nie wiem :D Tęsknię za bratem! OMG! Nie ma go dopiero dwa dni, a codziennie wyjeżdża do internatu, a ja tak szybko za nim tęsknię. Może to dlatego, że wiem, że tym razem nie będzie go cały miesiąc ;c Wyjechał do Turcji. Dokładnie nie wiem co za miejscowość, ale... :D No i mam doła. :D Moje wypryski na twarzy niezmiernie mnie wkurwiają! Przepraszam za słownictwo ;c Już nie mam siły. Na szczęście mama zapisała mnie do dermatologa na środę. :) Mam nadzieję, że mi pomoże. Pod względem pogody jestem happy! Poprawia się :D Chociaż w Turcji już mają po 30 stopni :O Dziwne, bo dzisiaj nie mam co pisać xd Cóż byłam u koleżanki z klasy, ona ma domowe nauczanie, ale nie będę pisać dlaczego. Nastraszyła mnie jakimiś strasznymi historiami, rodzice wyszli, a ja tutaj umieram! xd Masakra, jak ją spotkam, to ubiję! Mam zamiar sobie przefarbować włosy na blond, bo mamy za dwa tygodnie 4 dni wolnego w szkole, gimnazjum pisze sprawdziany.Aha... jeszcze mam problemy z matmą. Moja rodzicielka zapisuje mnie na korepetycje :D Dobra...idę zakładać chyba new bloga, bo wpadł mi do głowy pomysł na blog banalny, ale ciekawy :D Kończę skarby, paa <3 /Issabelle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz