środa, 3 kwietnia 2013

Two: My Miserable Life -.-


Tym razem coś ode mnie / Iza
 Z góry przepraszam, za moje stwierdzenia obecne w tym poście. :(

Yo! Ale mam dzisiaj zjebany humor. Chociaż kocham 1D to im piekielnie zazdroszczę. Czego? Cóż tego, że mają wszystko, czego ja o sobie nie mogę powiedzieć. Oni mają takie studia nagraniowe, że ja nie mogę, masę ludzi na koncertach, a ja marzę, wprost marzę o czymś takim! Ryczeć mi się chce! Wyczytałam dzisiaj w necie, że Harry kupuje sobie dom w Malibu. Ludzie! Marzę o takim domku od nie wiadomo ilu lat! A pozwolić sobie na niego nie mogę :c Co za niesprawiedliwość! Dzisiaj były u mnie siostry z Zambii:


Kiedy tak opowiadały o tych dzieciach, jakie mają warunki i wgl, to mi się ryczeć zachciało. Jak kiedykolwiek nagram własną płytę, wystąpię w jakimś filmie, czy wydam książkę, a są to moje największe marzenia, (ale jednak ba, marzenia), na pewno wszystkie zyski oddam właśnie tam (mimo,że jak wiadomo wprost marzę o domku w Malibu, o megaśnej szafie z ciuchami, o tylu kosmetykach, ze nie dam rady ich przeliczyć, o domowym nauczaniu, o nauczeniu się Francuskiego, o studiach w USA i o wielu innych rzeczach, dam te pieniądze właśnie tam.) Wybaczcie mi za ten mój bulwers, kocham 1D, baardzo, a najbardziej to już Nialla i właśnie Harry'ego. Myślę o nich dniami i nocami, zastanawiam się jak oni sobie dają tam radę z tym modestem. Właśnie, kolejna sprawa! Dzisiaj poczułam lekkie urażenie do Louisa, wyjaśnienie macie w tym Twitlongerze. No przepraszam, ale ja się bym poczuła jako Directioner nieco urażona. Szczerze? Cofam to! Po tym,że musi udawać związek z Eleanor to należy mu się chwila spokoju. Wiem jak to jest siłowo się z kimś umawiać. Niestety, ale na ten temat kiedy indziej. Ja już zaczynam wątpić, że związek Zayna i Pezz jest prawdziwy! Liama i Dan jestem prawie pewna, poza tym I LOVE DAN! To moja ulubienica. Ciul tam Modest! Oni się do wszystkiego mieszają! Jak bym ich dorwała toooo! I dla rozwiania wątpliwości, NIE JESTEM LARRY SHIPPER! Jestem NARRY SHIPPER! To już chyba wiecie dlaczego...Dobra...nie no, ale mam bulwers dzisiaj. Wybaczcie, a teraz coś z innej paki. Otóż chciałam się wam pochwalić jaką mam wspaniałą kuzynkę z za Rzeszowa (mieszkam pod Rzeszowem guys, zapraszam), Magdę. Magdalena ma 17 lat i paczajcie jak bardzo mnie kocha. Napisała mi to na terminarzu: "I <3 Iza". Ja na to:"Dzięki Madzia też cie kocham xD". 

A oto i moje mistrzowskie zdjęcie :P Barbara Kwarc Is My Hero Guys! :D


 Przy okazji serdeczne życzenia dla Pauliny (Kocia3ek) z okazji urodzin! Kocham cię skarbie, wiesz, nie? :)

I także chciałam was zaprosić na kolejnego bloga, którego założyłam. Dzisiaj ukaże się 1 Rozdział: KLIK. Jeszcze raz przepraszam,. Trochę się rozpisałam, lol xd Dobra, kocham was guys, paaa :**/Leslie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz